Tuesday 21 June 2011

Di antara testimoni pengguna yang dapat dikongsikan di sini :

ini adalah luahan hati oleh pengguna USANA tersendiri..

Leukemia: Hati ibu mana tak terasa pilu dan sedih apabila anaknya disahkan oleh doktor telah menghidapi penyakit Leukemia, Gelap terus masa depan. Namun sebagai ibubapa kami tetap berusaha mencari penawarnya. Semuanya ketentuan dari yang maha esa. Ia ketemukan kami dengan produk USANA. Alangkah terkejutnya kami hanya dalam masa 15 hari sahaja mengamalkan USANA, sudah ada tanda-tanda penyembuhan Memang pelik tapi kuasa tuhan siapakan tahu, kita hanya mencuba dan berikhtiar.

Barah Payu Dara : Kanser payu dara adalah pembunuh no satu wanita di Malaysia. Tak pernah ku sangka dalam ramai-ramai manusia di Malaysia ini, aku adalah salah seorang yang telah di sahkan oleh doktor, mengidap kanser payu dara. Menitis air mata, waktu pertama kali doktor mengesahkannya. Dan yang lebih malang lagi, ianya sudah berada di peringkat serious. Saya sudah berumah tangga dan mempunyai 2 orang cahaya mata. Kurasakan malu dan takut yang teramat sangat. Bayangkan salah satu mahkota wanita akan di potong, dan digantikannya dengan yang palsu. Dikala itu semua jenis ubat aku beli, semua petua aku ikut, matlamat aku satu, nak hilangkan penyakit ini. Tapi takdir itu dari yang maha esa. Setelah sudah habis iktiar aku lakukan dan hanya bertawakkal kepada Tuhan, perbanyakkan doa dan amal ibadat agar tuhan menunjukkan aku satu jalan penyelesaian. Alhamdulillah aku telah di ketemukan dengan risalah seperti ini waktu aku bersolat di Masjid Negara. Tanpa berlengah aku mencuba. Ya Allah! Besar sungguh kuasa mu, semuanya ketentuannya. Penyakit barah payu dara yang selama ini pada peringkat kritikal, sudah menampakkan hasil penyembuhan yang amat ketara. Inilah dia kuasa tuhan. Setiap penyakit ada ubatnya kecuali maut. Saya meneruskan menggunakan produk USANA setiap hari. Dan segala keperitan hidup selama ini semakin terungkai. Saya sudah tidak lagi malu untuk berhadapan dengan kawan-kawan dan  kini giat mempromosikan produk USANA membantu mereka yang menderita seperti saya.

Stroke / Angin ahmar: Siapa sangka dalam keadaan sihat, tiba-tiba saya terkena penyakit stroke. 3 tahun saya menderita, gelap masa depan saya dan keluarga, hanya menyerah pada
takdir sahaja. Tanpa di duga selama 2 minggu selepas penggunaan secara intensif, saya mula merasakan yang jari kaki saya dah mula boleh bergerak, saya bertambah yakin dan akan terus menggunakannya sehingga sembuh.

Sakit Gout: Tua memang banyak menyusahkan, terutama kepada anak-anak. Saya berbangsa cina dan sudah berumur 60 tahun. Sudah bersara dan mempunyai duit yang agak banyak hasil dari kerja sebelum ini. Tapi yang merisaukan saya ialah tentang kesihatan saya. Cucu-cucu saya tak suka berada dekat dengan saya, memandangkan saya menderita penyakit gout yang teruk sehingga apabila nak berjalan terpaksa menyeret kaki macam orang tempang. Memang menyusahkan. Apa sahaja produk yang orang kata baik saya beli, (lux*, Shak**,Gam** dll) tapi semuanya tidak berkesan. Akhirnya anak saya sendiri yang mengesyorkan USANA. Hanya 2 minggu sahaja makan USANA, kaki saya dah boleh membengkok macam biasa. Dan dalam masa sebulan saya dah sudah boleh berjalan tanpa menggunakan tongkat, sehinggalah sekarang. Memang USANA no 1 produk, saya percaya. Kini saya boleh memandu kereta sendiri, pergi shopping dan sedang merancang untuk melancong. Memang hebat Usana ni. “Tua tak semestinya sakit” itu memang betul.






No comments:

Post a Comment